poniedziałek, 14 października 2013

Od tłumacza.


No i nastał koniec...
Chciałam podziękować wszystkim czytelnikom i osobom ,które komentowały i opisywały swoje wrażenia/uczucia. Dziękuję również za obserwatorów. Mam nadzieję że ff podobało się wam wszystkim. Sama się zdziwiłam na koniec jak to się wszystko potoczyło.. Więc jeszcze raz dziękuję.Nic więcej nie mam do dodania. :)
Niedługo mam zamiar podjąć się nowego tłumaczenia, jednak mam mały problem bo nie wiem co wybrać, chyba że wy macie coś do zaproponowania :) Gdyby co czekam na propozycję w komentarzach.
Dziękuję za uwagę.

5 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać... Wszystkie słowa wyszły mi z głowy i nie mam pojęcia jak to skomentować.. Ale możesz mi uwierzyć, że to wywołało we mnie wiele emocji..
    Jak dospowadzę się do jakiegoś normalnego stanu, to skomentuję to w pełni i może coś zaproponuje do tłumaczenia .______.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje Ci z calego serca za te tlumaczenie..
    Jest to piekne opowiadanie, i chociaż 'toleruje' tylko Hunhan to milość Luhana i Lay'a wzruszyla mnie...A ja osobiście polecam [nie tylko do tlumacznienia, chociaż bylo by fajnie znależć tego tlumacznienie] :
    - Zodiac - to piekna historia, co prawda autorki zawiesily 'swoja dzialalność' to warto przeczytać
    - The golden Hotel [z Exo oczywiście dla mnie najlepsza część]
    - Revolution - czytając te opowiadanie śmialam się, plakalam jednoczeście... Kocham te opowiadanie. Polecam ;D
    - Absolute Chanyeol - a to po prostu kolejny majstersztyk xd Cudo jakich malo, i oryginalny pomysl
    - Baby's Breathe - Kocham <3
    Oczywiście to same Exo, ale mam nadzieje że Ci sie coś podoba i przeczytasz w wolnych chwilach.
    Gorąco polecam [ xd]
    ......ale sie rozpisalam xD...............

    OdpowiedzUsuń
  3. Revolution [hunhan], 10 Years [hunhan, baekeol <kocham to opowiadanie] , Absolute Chaneol
    To tyle z mojej strony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. równiez podpisuję się pod Absolute Chanyeol - opko dość znane w necie, niestety mój ang nie pozwala mi go przeczytać, więc miło by było po polsku to zobaczyć xP

    OdpowiedzUsuń
  5. Ochłonęłam, wynormalniałam, przemyślałam.... No to lecim! :3
    Całe opo tak bardzo mnie wciągnęło, wogl twoje tłumaczenia tak jakoś mnie wciągnęły (nawet tego one shota przeczytałam, co myślałam, że się zsikam ze starchu - czytanie o godzinie 00:00 nie było dobrym pomysłem xD), że no... Nie da się oderwać :D
    Przeżywałam całą historię.... A najbardziej wtedy kiedy Luhan trafił do szpitala.... i powiedział, że kocha Laya... No moje biedne hunhanowe serduszko pękło ;^; xd
    Pamiętam, że czytałam(czyt. siedziałam ze słownikiem nad telefonem) kiedyś parę fajnych angielskich ff... Ale jakoś zapomniałam tytułów Ó_Ó Btw. Nie ważne co przetłumaczysz, mi się to będzie podobać :3333 *Chociaż trzeba przyznać, było parę błędów w składni itp, ale co tam! Ważne, że dało się zrozumieć XD*
    Hwainting! I do następnego ;333

    OdpowiedzUsuń