poniedziałek, 14 października 2013

Epilog

Seoul'ska Akademia Dla Chłopaków , Maj 1953

Luhan wpatrywał się w Yixing'ego. Leżał on na łóżku czytając książkę od fizyki. Luhan leżał na jego brzuchu. Było tak wygodnie i miło.
Byli ze sobą od dwóch miesięcy, a ich uczucia wciąż rosły.
-Kochasz mnie ? - Luhan uśmiechnął się uroczo.
Yixing zaśmiał się.
- Oczywiście, że tak. I będę cię kochać, aż do dnia mojej śmierci.
Luhan usiadł, wziął Yixing'emu książkę , pochylając się i całując Yixing'ego.
 

Jak byś ich nazwał?
Najlepszymi przyjaciółmi, kochankami, parą. Byli tym wszystkim, i na zawszę będą razem.

3 komentarze:

  1. Kiedy przeczytałam, że Luhan przeżył ten wybuch, kamień spadł mi z serca. Jednakże poczuła małe ukłucie, wiedząc, że próbował doprowadzić do swojej śmierci tylko dlatego, żeby być z ukochaną osobą. Zbyt łatwo się wzruszam i niestety tym razem musiałam sięgnąć po chusteczki. Chciałabym napisać o szczęśliwym zakończeniu, jednak nie mogę tego zrobić, chociażby ze względu na Yixinga, który poświęcił się dla reszty.
    Ślicznie dziękuję za przetłumaczenie Back to 1953. Jest to jedno z niewielu ff, które znalazło się na liście moich ulubionych. Mam nadzieję, że niedługo ponownie będę miała możliwość przeczytania kolejnego tłumaczenia, równie trzymającego w napięciu do ostatniej części, ff. :) Jeszcze raz dziękuję i czekam z niecierpliwością, xo~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy to czytalam to plakać mi się zachcialo... Yixing cudownie sie zachowal, ale szkoda mi go. I pomimo tego że 'toleruje' tylko Hunhan to milość Luhana i Lay'a zruszyla mnie..
    Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie to z jednej strony chciałabym aby Luhan zginął, no ale jednak dobrze ze przeżył. Chce mi sie nadal płakać z powodu Yixinga.
    To jest chyba jedno z moich ulubionych ff, mam nadzieje, ze zobaczę u Ciebie więcej przetłumaczonych ff (szczególnie o exo c:) bo kocham takie klimaty ~

    OdpowiedzUsuń